آریانای ماآریانای ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 11 روز سن داره

Ariana dokhtar irani

با تو به دنیا میخندم

1395/2/13 20:09
نویسنده : maman
215 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از دور میای دلم می لرزه

 

 

 

 

حس چشمات به همه دنیا می ارزه

وقتی از دور میای هوایی میشم

 

خالی از دلتنگی و تنهایی میشم


راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
 

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی


با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم
 

 

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم


یه عمره منتظر شدم چه خوبه انتظارت
 

نذار دلی که عاشق بمونه بی قرارت


تمام زندگیه من فدای اون نگاهت
 

خیره میشم به آسمون به عشق روی ماهت


راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی

 

 

 

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم
 

 

 

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم

راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
 

 

از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی


با تو به دنیا می خندم تویی امید آیندم
 

 

 

به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازنین جون
14 اردیبهشت 95 0:49
سلام عزیزم. ماشاالله نی نی نازی داری. خیلی بانمکه. خوشحال میشم به منم سر بزنی.
maman
25 اردیبهشت 95 18:38
پاسخ:ممنون ببخشید دیر جواب دادم خواهش میکنم ممنون از حضورتون نظر لطفتونه