آریانای ماآریانای ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 10 روز سن داره

Ariana dokhtar irani

نتیجه تنها گزاشتن آریانا خانوم

1395/2/16 12:11
نویسنده : maman
293 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که خیلی دیروز بد عنق شده بودی و همش کر کر میکردی منم کلی کار ریخته بود روسرم...بی حوصله

تصمیم گرفتم بزارمت رو تختت و آویزتو کوک کنم برم به کارام برسم (هیچ وقت تو تختت تنهات نمیزاشتم از اونجایی که جدیدا چرخ میزنی و خودت گیر میندازی )میترسم یوقت نتونی سرتو بلند کنی و خدای نکرده اتفاقی بیفته !!!!

خلاصه ریسک کردیمو شما رو تنها گزاشتیم  گفتیم میایم هر چند دقیقه یبار بهتون سر میزنیم چشمک

معمولا وقتی آویزت اهنگ میزنه و حرکت میکنه آرومی و با دقت بهش نگاه میکنی و کلی ذوق میکنی

اما وقتی کوکش تموم میشه و وایمیسه شما شروع به دادو هوار میکنین تا ما بیایمو براتون کوکش کنیم

امادیروز با اینکه من از تو آشپزخونه متوجه تموم شدن کوک آویز بالای تختون شدم اما صدایی از شما در نیومد

بهمین خاطر کنجکاو شدم ببینم چی شده نکنه ...

وقتی اومدم بالای سرتون دیدم بله پتو رو دارین میخورین وکلی هم مزه مز ه ش میکنین...

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محجوب بانو
16 اردیبهشت 95 23:25
عزیزم چه ناز شده ماشالله خواهر جونم من رشته انسانی بودم ولی با اینکه کنور رتبه زیر 500آوردم ترجیح دادن برم حوزه ی علمیهو واقعا خدا رو شکر میکنم که دانشگاه نرفتم و اومدم حوزه خدا روشکر خیلی راضیم
maman
پاسخ
ماشالله به جونتون ! خب خداروشکر که راضی هستی بنظرم هر چی که آدم رو به خدا نزدیکتر کنه به همچی می ارزه خوشبحالت...