آریانای ماآریانای ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 12 روز سن داره

Ariana dokhtar irani

جرا نیستی

1395/5/20 11:06
نویسنده : maman
338 بازدید
اشتراک گذاری

 کاش بـودی تـا دلـم  تنهــا نبـودگریه

            تـا  اسیــر  غصــه  فــردا  نبــودگریه

کاش بــودی تا بـرای قلـب مـنگریه

            زنــدگی این گونه بی معنا نبـودگریه

کاش بـودی تا لبـان سـرد مــنگریه

            قصـه گـوی غصـه غـم هـا نبـودگریه

کاش بـودی تا نگـاه خستــه امگریه

            بی خبـر از مــوج و از دریـا نبـودگریه

کاش بـودی  تـا زمستـان دلــمگریه

            این چنین پرسوز و پرسرما نبودگریه

کاش بـودی تـا  فقـط  باور کنیگریه

            بعد تــو  ایــن زنــدگی زیبـا نبـود گریه

آخه این روزای بی تو بودن میخواد به کجا ختم بشه ...

خیلی دلم ازت گرفته چرا به این زودی رفتی نکنه از مون دلخور

بودی که تو اینجوری رفتی ؟؟؟

نگفتی چقدر دلتنگت میشم نگفتی این روزای بلندو من از تنهایی به

کجا پناه ببرم ؟

با آریانا اومدیم دیدنت طبق معمول همون جور که خواسته بودی

واست سوره یاسین رو خوندم...

میخواستم بدونی پاتوق من سر خاکته!!!

نگفتی چرا اون خونه قدیمی ات اون حیاط قشنگو با درختای انارش

با اون حوض آبی واسه چی تنها گزاشتی؟

نگفتی دخترم هنوز میخواست تورو ببینه به لالایی هات نیاز داره؟

لالایی های تو چشماروقلبو آروم میکنه!!

چقدر این روزها جشم ها و قلبم طوفانی اند.....

کاش بودی تا میدیدم چقدر دخترم به آغوش گرمت می

اد!!!اما فقط 2 

ماه !!!دو ماه نتونستی پای من صبر کنی و تنهامون گزاشتی 

با این همه خیلی دوستت دارم !!

به امـــید دیدارتوو عــــزیزم

((واسه شادی روح اموات همچنین مادر بزرگ من صلوات ))

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محجوب بانو
21 مرداد 95 16:55
واااای عزیزم
دلم گرفت
انشالله غم آخرت باشه خواهر جونم
maman
پاسخ
🌼❤️