آریانای ماآریانای ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 10 روز سن داره

Ariana dokhtar irani

اینم از متن ترانه ای که تو وبلاگت گذاشتم دلبندم دل کندم از همه به خااااااااااطرت

1395/1/17 16:32
نویسنده : maman
339 بازدید
اشتراک گذاری
 بی تو آینده ناخوشاینده
عشق من
هیشکی و جز تو نمی پسنده
چشم من
نه بی تو ای وای نه
لحظه ب لحظه عذاب محضه
عشق من
اگه نبینه تورو هر لحظه
چشم من
نه بی تو ای وای نه
.
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس

ب عشقت
*
*
*
دلبندم دل کندم از همه بخاطرت
خیلی برام عزیزه خاطرت
بخاطرت .. بخاطرت
.
دلبندم دل کندم از همه بخاطرت
خیلی برام عزیزه خاطرت
دل کندم. بخاطرت
*
همیشه ب عشق این عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس

ب عشقت
همیشه ب عشق این. عشقت دل من زنده ست
ب عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس
ب عشقت
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)