آریانای ماآریانای ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 12 روز سن داره

Ariana dokhtar irani

سید علیرضا =انرزی مثبت

1395/5/26 11:15
نویسنده : maman
201 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

محبتشیرین من  در چایی صبحانه ام حل شو......محبت

 

 

این سید علیرضـــــــــا ست سر شــــــــار از انرژِی مثبـــــــــت 

 

 

من از بچگیش دوسش داشتم ودارم!!!!

 

 

گفتم وبلاگ آریانا هم با عکس سید متبرک شــــــهخندونکخندونک

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زینو
26 مرداد 95 12:14
همه مطالبتو خوندم جالب بود. خوبه که وقت میکنی و وبتو به روز میکنی.هم علیرضا و هم تموم عکسای آریانا قشنگ بودن. شکلک گذاشتنات هم خیلی قشنگ بود. ایول.من از قسمتی که ابوالفضل باخبر میشه خیلی خوشم اومد
maman
پاسخ
نظر لطفته بازم بیا خوشحال میشم دختر خاله ی مهربونم خدارو شکر خوشت اومد تو انتقاد کننده سر سختی هستی
محجوب بانو
27 مرداد 95 0:50
چه با نمکه
مامان نازنین زهرا
6 شهریور 95 2:05
سلام عزیزم .خوبی؟آریاناجون چطوره خوبه؟.
من شمارو لینک کردم عزیزم.خوشحال میشم شماهم لینکم کنی.
maman
پاسخ
❤️🌼